Zuhanyzóban

2009.08.22. 18:34

Kezdjük egy olyan képpel, ami azonnal beindította a fantáziámat, pedig aki ismer, az tudja, hogy általában nem az ilyen jellegű dolgok mozgatnak meg...

De ez a kép egyszerűen szép, erotikus, van benne számomra valami nagyon szexi és izgató, ha valamit ki kellene emelnem a képből, akkor az a kerek fenéken lecsurgó víz lenne.

Nagyon szívesen fotóznék egy ilyen jelenetet, már csak két modell hiányzik - várom a jelentkezőket!


Sajnos amikor a képet lementettem régebben, még nem gondoltam, hogy valaha is megjelentetem valahol, így a forrását nem tettem el - de ha rábukkanok, pótolom!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Férfiszemmel: És mégis mozog a... fantáziám nekem is, bár kíváncsi volnék, hogy Eszternek milyen irányban indult a fantáziája. Hát az már önmagában is izgalmas, hogy egy női fotós miért tart két együtt zuhanyzó nőt erotikusnak!
Na jó, persze a formák, a szép kompozíció, az érdekes beállítás... Nekem azért érdekes, mert nem a "közhelyes" simogatós-csókolózós beállítás jelzi az intimitást, hanem érdekes módon a lányok lába, ahogyan egymáshoz simulnak. Azt hiszem, egy ilyen kép elkészítése kedvéért mindenképpen beszereznék egy vízálló kamerát! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterotika.blog.hu/api/trackback/id/tr231331169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása