Egy kis leskelődés

2009.09.06. 12:35

Nemrég egy fantasztikus album került a kezembe Guido Argentini fotóival. Azóta ezt lapozgatom és csak ámulok... majd ebből az albumból is mutatok is képeket, de nem most. További képek után keresgélve ugyanis rábukkantam Argentini egy másik sorozatára, amelyet Private Rooms címmel adott ki, és ahogy már kiderülhetett, vonzódom a fürdőszobai jelenetekhez, így nem tudtam ellenállni a most következő képnek.

Mosdó szélére azt hiszem, csak ilyen hosszú lábakkal lehet ennyire kecsesen és lazán leülni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Férfiszemmel: Ilyen kompozícióra biztosan nem gondoltam volna! A vékonylábú, magas hölgyet én biztosan beállítottam volna a zuhanyzóba, de tény, hogy ez közhelyesebb lenne, mint egy mosdóra ülni. Kíváncsiság maradt bennem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterotika.blog.hu/api/trackback/id/tr781363455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serjsoadfan · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.09.11. 13:04:41

Fantasztikus ez a finom női test a geometriai vonalak előterében. Ritka ízléses kép.
süti beállítások módosítása