Takarásban

2009.09.19. 10:31

A Playboy legújabb számában bukkantam a következő képre, és mivel épp erotikus fotózásra készülődök, el is határoztam, hogy én is elkészítek valami hasonlót a következő hetekben.

Csak ezután vettem észre, hogy ezt a képet is egy női fotós készítette, Irene Schaur,így külön öröm, hogy megoszthatom. Hogy mi tetszik benne? A mell csodás formája, a kemény mellbimbó (mindig hatással van rám), és a pálmafa leveinek takarása, ami mégis némi rejteket nyújt a csupasz testnek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Férfiszemmel: Lehet, hogy én azt a címet adtam volna a képnek, hogy "Pálmafátyol" és el tudnám képzelni akár reklámfotónak is, amivel mondjuk egy karibi utazást hirdetnek. Nekem korrekt a kép kompozíciója, pozitív-negatív formák, egyenes és hullámzó vonalak stb., de azért én a fotós helyében hátrébb húznám a zoomot :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterotika.blog.hu/api/trackback/id/tr551392289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása